Van een huis je thuis maken...van een thuis een huis maken... VAN TOT (T)HUIS

maandag 13 februari 2012

Een heel leuke winkel



Steeds meer leuke winkels moeten kun deuren sluiten, de hoge huren in combinatie met de crisis laat hen geen andere keuze. Ilse van den Meerakker en Guido Morssink durfden het gelukkig wel aan. Na eerst drie geweldige webwinkels, Tuttemerull , Tutze en Tutze Home , te hebben opgezet namen zij de stap om Tutze Store aan de Hondegatstraat in Harderwijk te openen. Tutze Store is niet zo maar een winkel, het is een echte Lifestyle winkel waarin van alles alleen het allermooiste verkocht wordt. Zij hebben er echt een neus voor om de aller-leukste merken te combineren en dat heeft geresulteerd in een prachtwinkel. Mocht Harderwijk niet in de buurt zijn, neem dan een kijkje op de site !

11 opmerkingen:

  1. Helaas kom ik weinig in die buurt, anders zou ik heel graag een bezoekje aan deze winkel willen brengen! Het klinkt bijzonder goed!

    Een fijne dag Claudia!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Claudia,
    Ik zet de winkel op mijn to-go-lijstje hoor. Dit lijstje bevat inmiddels mooie woonwinkels door het hele land. Als ik een keer in de buurt ben ga ik er langs. Het lijstje gaat altijd mee... heel handig...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In de vakantie zijn we daar ergens in de buurt...zal toch man-lief over moeten halen om even een ommetje langs Harderwijk te gaan maken! Ziet er inderdaad super leuk uit!
    groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En je krijgt er koffie. Gezellig hoor.

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee helaas...het is voor mij niet in de buurt...maar wie weet als we een keer in de buurt zijn...ga ik er zeker is langs! Inderdaad een prachtige winkel!

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga er zeker een keer heen......echt !!..dat wil ik zien natuurlijk......maarja die winkel in Maarssen he?? slokt al mijn tijd op....sjuchttt...komt goed ooit....hihihi!!....xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Al is het nog niet helemaal in de richting..toch is de afstand al beter af te rijden;-) Ziet er geweldig uit! Knap om deze stap te zetten, maar ook heel bewondering. Wat heb je een ontzettend mooi Boeddha beeld van Ilse gekregen! Als dat geen teken van vriendschap is. Geniet er van!
    "Hansje had waarschijnlijk zijn redenen, voor de gevallen Boeddha"

    Fijne week!

    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke adresjes zijn altijd welkom...

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je er een post over hebt gemaakt! Voor als ik een keer in de buurt ben.

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhhhhh hoe lief weer , dankje clautje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige winkel dat zeker en van Floor dr blog kan ik ook heel erg genieten. Fijne dag en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd neemt om een reactie bij me achter te laten.

Groet,
Claudia Leertouwer
van tot (t)huis