Van een huis je thuis maken...van een thuis een huis maken... VAN TOT (T)HUIS

maandag 11 augustus 2014

Accessoires advies

Aan het begin van dit jaar werd ik gevraagd voor een accessoires advies plan. Helaas is het er door mijn ziekte er niet van gekomen om hier concreet mee aan de slag te gaan.

Bij het opruimen van mijn spullen stuitte ik op de intake. Ik herinnerde me direct het mooie huis. En ja toen kon ik het toch niet laten om aan de slag te gaan. De moodboards geven een mooie impressie weer wat we destijds besproken hebben.



Niets zo fijn om in een gezin met 3 kleine kinderen te beschikken over een stoere aparte speel- annex kinderkamer.



In een kinderkamer vol speelgoed kun je geen opbergkratjes genoeg hebben. In combinatie met de al aanwezige kasten met deuren van steigerhout heb ik gekozen voor houten fruitkistjes.

7 opmerkingen:

  1. Leuk idee die houten kratjes. Mooi geworden.
    Groetjes Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig Claudia, dat idee met de fruitkistjes vind ik super...
    Fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo met die kistjes.......echt stoer.....

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er leuk uit Claudia. Lijkt me echt een ontzettend leuk beroep!
    veel succes verder
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie mooiboards voor een speelkamer. Hier ook drie kids, maar waarvan de oudste al volwassen is en de jongste acht tegen de tijd dat wij in ons nieuwe huis trekken... dus zal die 'speelkamer' hierzo meer een game/lounchekamer worden, maar ook dan is het fijn als ze een aparte ruimte hebben naast hun slaapkamer;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk om te maken zo' n moodboard, mooi gedaan! Zie iets bekends op het eerste moodboard ;-))

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd neemt om een reactie bij me achter te laten.

Groet,
Claudia Leertouwer
van tot (t)huis